Zameldowanie

Studenci planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 3 miesiące muszą się zameldować.

Nie można uzyskać zameldowania w czasie pobytu krótszego niż 3 miesiące.

Procedura wygląda następująco:

  1. Osoby, które mieszkają w akademiku otrzymują tam formularz zameldowania.
  2. Osoby, które nie mieszkają w akademiku, mogą otrzymać formularz w oddziale Wydziału Ewidencji Ludności Urzędu Wojewódzkiego. Należy zgłosić się do oddziału w dzielnicy, w której się mieszka.

Zameldowanie można uzyskać składając wypełniony formularz w oddziale Wydziału Ewidencji Ludności w dzielnicy, w której mieszkają (patrz wyżej).

Dodatkowe informacje można uzyskać w Oddziale Ewidencji Obywateli Wydziału Spraw Obywatelskich:

http://www.mazowieckie.pl/portal/pl/480/475/Wydzial_Spraw_Obywatelskich.html
Tel. (00 48) 22 6957368
ul. Krucza 5/11, 00-548 Warszawa.

Jeśli potrzebna jest informacja w języku innym niż polski, można skontaktować się z Wydziałem Spraw Cudzoziemców:

http://www.mazowieckie.pl/portal/pl/88/86/English.html
Tel. (00 48) 22 695 67 70
ul. Długa 5, 00-263 Warszawa.

Szczegółowe i aktualne informacje można uzyskać w Internecie: